hastskotarlivet.blogg.se

Här får ni följa mig, som hästskötare hos proffstränaren Claes Svensson, genom vardagen som innehåller allt från tävling till hur det fungerar i vardagen samt så får ni följa mig och mina ponnytravare som jag har tillsammans med min syster och hennes dotter! :)

Downton Abbey C.G.

Kategori: Vårt första varmblod

Vill bjuda på en bild på vår nya stjärnan. På framtiden. Det känns så rätt med denna tjej och hon är helt underbar. Välutvecklad fin dam med ett härligt psyke!
 
 
Blir alldeles varm i hjärtat varje gång jag kommer ut till stallet på morgonen, såfort jag öppnar ytterdörren för att gå ut så gnäggar hon. Jag är kär <3
 
Kram Carro

KOMMENTARER:

  • Pär säger:
    2014-03-02 | 21:29:18

    Härligt o va kär!! Så fin bild!

    Svar: Tack :)
    Caroline Svensson

Kommentera inlägget här: